fredag 14. januar 2011

Barnerom

Jeg tenkte jeg for første gang skulle hive meg på en NIB utfordringen jeg også. Har jo stått utenfor og kikket inn i interiørsamholdet en god stund, men nå som jeg endelig ble medlem for et par måneder siden tenkte jeg at jeg skulle delta litt jeg og. Bli en del av gjengen liksom.

Men NIB utfordringer er jo ikke for amatører. Amatører som bruker verdifull tid på å spise is og dermed ikke legger merke til at fristen for å delta var klokken 21.00 i kveld for eksempel. Sånn rent hypotetisk altså!
Jeg er så kløne.. :)

Nuvel, da blir det reprise av barneromsbilder i kveld, så får jeg heller begynne på ny bloggfrisk igjen i morgen. 2 uker som har gått fullstendig i hundre er tilbakelagt og jeg har akkurat kommet hjem fra strategisamling som har vart i flere dager. Nå skal det bare koses i noen dager. Som jeg gleder meg:)







Tusen tusen takk for alle kommentarene på årsoppsummeringen min forresten! Gjorde meg glad. Veldig glad:)

God helg!!

3 kommentarer:

  1. Hei og god kveld!!
    Synd du ikke fikk vært med på utfordringen da.. Veldig fine detaljer på barnerommet :)
    Håper du får en fin helg!!

    SvarSlett
  2. Åh nei!!! Tenk at JEG visste at fristen var kl 21.00, og ikke DU! Jeg som benekter at jeg lser blogger! ;) Må kanskje snart starte min egen? LCC

    SvarSlett
  3. Fiint barnerom!
    Ha en trivelig helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)