torsdag 20. januar 2011

Litt nytt på barnerommet

Noen ganger kommer man over ting man umiddelbart blir litt forelsket i. Og det trenger slett ikke være store greiene for at interiørhjertet gleder seg litt ekstra. Min siste lille crush (i dobbel betydning:) er skiltet under som jeg fant på ebay til en slikk og en ingenting. Skiltet lå i postkassen da jeg kom hjem i går, og fikk straks hedersplassen på hyllen på barnerommet. Det vil si det deler plassen med en liten trebil som sannsynligvis ikke aner i hvilken enorm livsfare den nå svever i. Noen ganger er det vel rett og slett best å ikke vite..


Gleden var også stor da jeg oppå loftet en dag fant Lille ws aller første skopar. Husker hvor stolt jeg var da jeg tredde på han hans første par Converce da han var 3 måneder. Skulle ikke stå på ambisjonene i hvertfall:)


Siden det er lenge siden Lille w hadde så små føttter at skoene passet pryder de nå veggen på rommet hans isteden. Nå henger de og kikker ned på Ikea elgen som en gang var rød, men som endte opp som lyseblå og hvit så fort den kom inn i dette huset:) Hos oss er det med andre ord nesten like skummelt å være rød som å ikke være Volvo!


Han en fin kveld!

Noe annet er vel nesten en umulighet for i morgen er det fredag. Herlig:)

10 kommentarer:

  1. åh, så kult!!!
    jeg la inn bud på et gammelt bilskilt på ebay forrige uke, men jeg vant desverre ikke budet!
    men jeg er fremdeles på utkikk!

    nyt kvelden

    klem beate

    SvarSlett
  2. Så utrolig kuult skilt!!

    Har ikke våget meg ut i Ebay verden, forstår meg heller ikke helt på den.. tihi!

    Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  3. knalltøft skilt og kjempeskjønne converse, jeg må virkelig lære meg ebay

    SvarSlett
  4. Så utrolig tøft skilt, kjempekult!

    Stilig å pynte med de første skoene, her henger også storesøsters første par med converse til pynt.

    Kjempefin blogg du har, her vil jeg følge med videre.

    Ha en fin kveld.
    :)

    SvarSlett
  5. Bilskilt er også noe jeg er på jakt etter nå som et gutterom skal innredes. Det er jo nesten en selvfølge er det ikke? *lol* Synes dette skiltet var knalltøft, men noe annet enn en skilt med audi på er nok uaktuelt her i huset kjenner jeg pappan rett ;)

    Ha en fortsatt fin kveld og god fredda søta :)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Og takk for god lesing! Eg har vore slapp og sjuk i dag, og havna tilfeldigvis innom bloggen din via via... Og har brukt HEILE dagen her og lese tilbake heilt til start! Gler meg til å kome igjen og lese nye innlegg:)

    Klem frå Anita

    SvarSlett
  7. Veldig tøft!! Og den elgen har eg lenge tenkt eg burde male her heime...for an passe jo ikkje inn som rød. Kanskje eg bare må få det gjort. For an e jo veldig kul.

    Gooo helg!!

    SvarSlett
  8. Så søte detaljer på gutterommet. Og de skjønne bittesmå Conversene da.♥
    Klem

    SvarSlett
  9. De skiltene er så herlige:) Kan tenke meg min hubby gjerne ville hatt et slikt et;) Han er volvofrelst han, hehe.

    Nydelig dekorasjoner på barnerommet til din lille:)

    Ønsker deg en herlig kveld:D

    SvarSlett
  10. Kjempetøft skilt..men blir det ikke dyrt med frakten??
    kos deg med helgen...
    klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)