mandag 7. februar 2011

Couples

God mandag!

Etter å ha tatt coveret på boken jeg lar pryde de nye bildelistene i stuen litt nærmere i øyesyn, ser jeg at den i grunn kan gi et litt pikant inntrykk. Hm, spennede! Men kanskje ikke helt bevisst fra min side:)


Slik kan det altså gå når forkjærligheten man lenge har hatt for fotobøker, kombineres med litt liten tid og en gryende forkjærlighet for å bruke mer farger og bøker i interiøret. Det kan skje den beste, jeg nekter å tro noe annet. Og vips så har man altså niples på bildelisten!

Litt pikante bildelister får jeg dog leve med. Jeg liker nemlig boken så godt at jeg gjerne vil ha den stående fremme litt til (trolig bivirkning av å nylig ha flyttet fra en liten Oslo-leilighet der det meste ble oppbevart på loftet for at det ikke skulle bli kaos i leiligheten). Boken viser bilder av ulike par i ulike settinger, som ikke har stort annet til felles enn at de alle er fanget av kameraet til den tyske fotografen, reggisøren, og tidligere modellen, Ellen Von Unwerth. Her er noen smakebiter:

Bath Towel, NY 1995 (Estella Warren)

Myka & Dorota, NY 1998

Jamiroquai, London 1996) og John & Kate, Paris 1996 (John Galliono & Kate Moss)


Dog Walkers, Cannes 1990 (Linda Evangelista & Christy Turlington og Parade, NY, 1993 (Eva Herzigova)

Two Kittens, LA 1995 (Drew Barrymore)

Noe må man jo skrive om:) I går fikk jeg endelig tatt noen bilder av stuen som jeg begynner å anse som ferdig. Skal prøve å få laget et innlegg på det i morgen.

Ha en finfin mandag:)

1 kommentar:

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)