fredag 16. september 2011

Gledelig IKEA comeback

Som smug-IKEA-fan kan det ikke skjules at det er lett å bli litt glad når jeg har mulighet til å tusle innom varehuset i ro og fred en fredag etter jobb. I dag ble jeg derimot ikke smug-glad, men ordentlig ordentlig glad da jeg så at IKEA har gått imot egne prinsipper om å ikke ta inn utgått sortiment, og igjen tatt inn Pokalserien med stettglass.


Det aner meg at det er flere som blir glade nå. Er jo litt ekstra hyggelig å drikke juicen til søndagsfrokosten i slike glass. Får nesten litt dårlig samvittighet over at de bare koster 9 kroner glasset. Fine altså!


Fredag! Digg!

Nyt helgen

2 kommentarer:

  1. Utrolig fine glass ja... Herlig at de har valgt å ta de inn igjen.
    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  2. Sånne glass har jeg jo letet etter!!!! Tusen takk for tips! Da skal jeg jammen meg ta meg en tur på ikea, trenger sårt nye glass :) Og prisen er jo ingenting å si på.

    Ha en skjønn helg!

    Klem Lene :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)