søndag 16. oktober 2011

Hyttehelg

Nok en tur til hytta på fjellet er tilbakelagt. Denne gangen reiste vi opp for å beise hele hytta utvendig en runde til før vinteren..


..og for å kose oss..


.. noe vi som vanlig var flinke til. Du kan si mye rart om meg, men kunsten å kose meg - den er innebygd:)


Beiseværet var alt annet enn optimalt, men vi rakk heldigvis å male ferdig hytta i strålende solskinn før snøen lavet ned dagen etter. Men jobben ble gjort og beisen tørker sannsynligvis rundt april-tider en gang. Jaja:)





Jeg gikk tom for ord gitt. Fiffig! Men bildene kan jo fint tale litt for seg selv også. Hyttelivet er deilig! Nå gleder jeg meg bare til det faller enda mer snø slik at vi kan spenne skiene på igjen. På fjellet altså. Her hjemme kan det være bart leeeeenge enda!!

Fin søndag!

5 kommentarer:

  1. Nå fikk du meg til å glede meg til vinteren! Det er jo så koselig med snø. :)
    Kjempefin hytte dere er. Kjenner hyttekosroen komme sigende bare av å se på bildene.

    Må forresten få gratulere med en liten en til på veg. Moro!
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  2. så herlig
    og hvitt også!?

    nyt søndagskvelden
    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  3. Å - så koselig å være tilbak på bloggen din og oppdatere meg på hva som har skjedd siden sist... Først; Gratulerer så mye med nyheten om baby på vei! Det er fantastisk fint og spennende! :-) Ellers gøy å lese om NY, byen over alle byer. Er enig med deg i at Soho, Greenwich området er desidert mye hyggeligere enn Midtown. Har virkelig lyst til å dra tilbake dit - SNART. Tar isåfall med meg tipsene dine. Takk som deler. Håper ellers formen din blir bedre nå som tre måneder av svangerskapet er over. Skjønner forresten ikke hvordan du har overskudd til å blogge, og jobbe, og være mamma, kjæreste, venninne, OG planlegge NY tur og.... I tillegg til at du er gravid! Synes du er superkvinne jeg! :-) Ta vare på deg selv og magen i tiden som kommer. Klem

    SvarSlett
  4. SÅ koselig! Og for et herlig sted du har!
    Idylliske bilder som gjorde at jeg gleder meg litt til snøen kommer Ü
    Glad mandag!

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Så koselig! Jammen bra dere fikk unna beisingen før den første snøen kom ;)
    Ønsker deg en riktig fin høstkveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)