søndag 2. oktober 2011

Rosa oktober

Så er oktober her igjen. Måneden der verdens kvinner fester rosa sløyfer over brystet, og måneden der verdens mest kjente byggverk og attraksjoner er lyst opp i knalleste rosa. Men viktigst av alt selvfølgelig; oktober er måneden hvor kunnskap og informasjon om brystkreft blir spredd rundt i verden, og der en rekke salgskampanjer samler inn store penger til forskning og forebygging av brystkreft.


Selv kan jeg ikke en gang begynne å beskrive hvor viktig jeg synes denne kampanjen er. Brystkreft tar liv. Og den tar mammaer. Også min.

Jeg skrev meg litt tom på min erfaring med brystkreft i fjor. De som vil lese historien finner den HER



En ny uke venter. Jeg håper din blir fin!

1 kommentar:

  1. Jeg sitter med tårer i øynene i år igjen. En utrolig sterk historie, og den får meg til å sette ekstra pris på min mamma - man vet aldri hvor mange dager man har.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)